Doua exercitii pentru grasimea de burta

De multe ori, observam ca desi mancam echilibrat si facem miscare regulat tot nu reusim sa avem un abdomen tonifiat. Dar…nu disperati. Puteti sa faceti cateva exercitii fizice foarte eficiente care sa va ajute sa obtineti rezultatele dorite in cel mai scurt timp. Este foarte important sa rezervati 10-15 minute pentru aceste exercitii dar sa le faceti constant in fiecare zi pentru o perioada de minim o luna. In acest fel o sa reusesti sa pierzi cativa centimetri din talie si sa te simti mai bine in acelasi timp. Un abdomen tonifiat te ajuta sa respiri mai usor si sa uiti de durerile lombare. La inceput o sa fie mai greu, dar important este sa nu te dai batut. Dupa cateva zile o sa te simti mult mai bine si o sa obeservi ca poti face cu mai mare usurinta exercitiile care la inceput ti se pareau destul de dificile. Atentie! Executati cat mai corect aceste exercitii pentru a avea rezultatele dorite.

Primul exercitiu: stai pe spate, cu picioarele perfect drepte, bratele intinse pe langa cap si palmele orientate in sus. Apoi, ridica usor umerii de pe sol, aducand bratele in fata. Ridica picioarele astfel incat sa formezi un unghi drept si atinge cu palmele genunchii flexati. Repetati exercitiul de 10 ori, in serii diferite.

Al doilea exercitiu: din pozitia culcat pe spate ridica umerii de pe sol si intinde usor bratele deasupra genunchilor indoiti. Reluati exercitiul si din pozitia culcat sau indoind alternativ bratele. Repetati exercitiul de 15 ori in cateva serii. Mentineti ritmul constant si o vedeti in curand diferenta.

Google+FacebookTwitter

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *